Loading...

Gwarancja: Ogół praw i obowiązków Gwaranta wobec Kupującego wynikających z

niniejszej Karty Gwarancyjnej.

1. Postanowienia ogólne

  • Gwarancja obowiązuje przez okres 12 miesięcy licząc od dnia sprzedaży Urządzenia
  • Gwarancja przedłużona która jest gwarancją opcjonalną dla Kupującego i podlega
  • W okresie Gwarancji Gwarant zapewnia przeprowadzenie nieodpłatnych napraw
  • Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja poza granicami

Kupującemu.

dodatkowej opłacie, obowiązuje przez okres 24 miesięcy licząc od dnia sprzedaży

Urządzenia Kupującemu.

Urządzenia w zakresie i na zasadach określonych w niniejszej Karcie Gwarancyjnej.

Rzeczypospolitej Polskiej wymaga odrębnej umowy Kupującego z Gwarantem

obejmującej uregulowanie kwestii związanych z dodatkowymi kosztami Serwisu.

  • Gwarancja obejmuje wady materiałowe lub wady produkcyjne Urządzenia.

2. Warunki utrzymania gwarancji

  • Kupujący w celu utrzymania uprawnień z Gwarancji zobowiązany jest użytkować
  • W okresie trwania Gwarancji należy stosować do Urządzenia wyłącznie oryginalne

Urządzenie zgodnie z jego przeznaczeniem i stosownie do instrukcji obsługi Urządzenia.

części, materiały i podzespoły.

  • Do warunków utrzymania Gwarancji należy wykonywanie okresowych, odpłatnych
  • Kupujący ma obowiązek zgłoszenia Gwarantowi konieczności wykonania konserwacji
  • Kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów przejazdu Serwisu Gwaranta w celu
  • Urządzenie może być obsługiwane wyłącznie przez osoby przeszkolone przez Gwaranta
  • W okresie Gwarancji wszelkie naprawy Urządzenia, w tym nieobjęte Gwarancją,
  • Kupujący nie jest uprawniony do samodzielnego, ani za pomocą dowolnie wybranych
  • W przypadku zamiaru zmiany lokalizacji Urządzenia Kupujący zobowiązany jest do czynności                                                                                                       konserwacyjnych Urządzenia przez Serwis Gwaranta. Konserwację Urządzenia należyprzeprowadzić w 6 miesiącu od daty dostawy Urządzenia. W przypadku dodatkowej Gwarancji przedłużonej do 24 miesięcy, poza konserwacją wykonaną w terminie wskazanym w poprzednim zdaniu, należy wykonać kolejne konserwacje: 1) w 12 miesiącu od daty dostawy Urządzenia ? druga konserwacja, 2) w 18 miesiącu od daty dostawy Urządzenia ? trzecia konserwacja. Urządzenia z odpowiednim, nie krótszym niż 7-dniowe wyprzedzeniem w stosunku do terminów określonych w ww. pkt., umożliwiającym przeprowadzenie przez Gwaranta czynności konserwacyjnych.

wykonania czynności konserwacyjnych z siedziby Gwaranta do miejsca lokalizacji

Urządzenia i powrotu do siedziby Gwaranta, liczonych według stawki w wysokości 1,25

zł netto/1 km.

w zakresie jego obsługi, pod rygorem utraty Gwarancji. Szkolenia wyznaczonych przez

Kupującego osób mogą odbyć się w siedzibie Gwaranta odpłatnie, na zasadach

określonych w odrębnej umowie.

powinny być dokonywane przez Serwis Gwaranta.

osób trzecich, przystąpienia do naprawy Urządzenia, pod rygorem utraty uprawnień

wynikających z Gwarancji.

uprzedniego poinformowania Gwaranta za pomocą poczty elektronicznej lub listu

poleconego, ze wskazaniem planowanej, nowej lokalizacji Urządzenia.

3. Zakres gwarancji, wyłączenia, wygaśnięcie gwarancji

? Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę następujących elementów Urządzenia:

1) elektronicznych elementów kontrolnych, sterujących i komunikacyjnych,

2) silników napędowych,

? Decyzję co do naprawy albo wymiany elementów wskazanych w ww. pkt podejmuje

każdorazowo Gwarant. W przypadku wymiany elementu Urządzenia Kupujący zobowiązany

jest wydać uszkodzony i wymieniany element Gwarantowi, który z chwilą wymiany

przechodzi na własność Gwaranta.

? Gwarancja nie obejmuje:

1) wad lub uszkodzeń powstałych wskutek normalnego zużycia Urządzenia,

2) wad lub uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym lub niezgodnym z instrukcją obsługi

Urządzenia użytkowaniem Urządzenia, w szczególności wskutek: zaniechania konserwacji

Urządzenia, przeciążenia Urządzenia, stosowania środków czyszczących innych niż określone

w instrukcji obsługi Urządzenia,

3) wad lub uszkodzeń wywołanych awariami instalacji, do których przyłączone jest

Urządzenie, w szczególności przyłączeniem Urządzenia do wadliwej lub nieprzystosowanej w

zakresie parametrów do wymogów Urządzenia instalacji elektrycznej, w tym także uszkodzeń

powstałych wskutek zalania tej instalacji lub Urządzenia cieczami,

4) wad lub uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych Urządzenia lub ich

skutków,

5) wad lub uszkodzeń spowodowanych przez przyłączenie do Urządzenia nieprawidłowego

osprzętu lub zainstalowanie w Urządzeniu nieprawidłowego, w tym niekompatybilnego lub

zainfekowanego oprogramowania,

6) wad lub uszkodzeń wynikających z zainstalowania w Urządzeniu nieoryginalnych lub

nieodpowiednich dla Urządzenia części zamiennych lub wyposażenia,

7) wad lub uszkodzeń spowodowanych działaniem siły wyższej

? W ramach Gwarancji nie są wykonywane czynności konserwacyjne Urządzenia, ani wymiana

części eksploatacyjnych Urządzenia ulegających zużyciu przy użytkowaniu Urządzenia.

? Gwarancja wygasa w następujących przypadkach:

1) dokonania zmian konstrukcyjnych w Urządzeniu, chyba że zmian dokonał Serwis

Gwaranta,

2) usunięcia lub przerobienia numerów fabrycznych Urządzenia,

3) instalacji Urządzenia, w szczególności jego przyłączenia do sieci elektrycznej, przez osoby

nieupoważnione, w tym nie posiadające uprawnień wymaganych przepisami prawa do

dokonywania tych czynności,

4) stosowania materiałów eksploatacyjnych, w szczególności części lub osprzętu, innych niż

wymagane przez instrukcję obsługi Urządzenia,

5) obsługi Urządzenia przez osoby nie posiadające przeszkolenia przeprowadzonego przez

Gwaranta,

6) wykonania napraw lub przeróbek Urządzenia przez osoby nieupoważnione,

7) zaniechania zgłoszenia Gwarantowi konieczności wykonania konserwacji Urządzenia lub

zaniechania konserwacji Urządzenia, a także w razie braku wymiany elementów

eksploatacyjnych Urządzenia,

8) eksploatacji Urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub w warunkach niezgodnych z

treścią instrukcji obsługi Urządzenia,

9) zaniechania zawiadomienia Gwaranta, z wyprzedzeniem, o zmianie lokalizacji Urządzenia,

10) użytkowania Urządzenia przez Kupującego mimo wykrycia usterki oraz bez konsultacji z

Gwarantem.

11) utraty lub zniszczenia niniejszego dokumentu ? Karty Gwarancyjnej.

? Kupujący pokrywa koszty materiałów, części oraz ewentualnych prac naprawczych w zakresie

nieobjętym Gwarancją oraz podczas okresowych konserwacji.

? Strony postanawiają wyłączyć odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi za przedmiot

umowy. Wyłączona zostaje również możliwość zwrotu towaru. Wyłączenie rękojmi nie

powoduje całkowitego wyłączenia odpowiedzialności, Gwarant ponosi odpowiedzialność na

zasadach ogólnych (art. 471 k.c.), jeśli kupujący poniósł szkodę w związku z niewykonaniem

lub nienależytym wykonaniem umowy.

? Wyłączenie rękojmi oraz wyłączenie możliwości zwrotu towaru o których mowa w ww

punkcie nie dotyczy sprzedaży na rzecz konsumentów.

4. Zgłoszenie wady lub uszkodzenia

? W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady lub uszkodzenia Urządzenia, Kupujący

zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia wykrycia wady lub

uszkodzenia, zgłosić ją Gwarantowi za pomocą poczty elektronicznej lub listu poleconego.

Zgłoszenia należy dokonać przy użyciu formularza stanowiącego załącznik do niniejszej Karty

Gwarancyjnej na: - adres poczty elektronicznej Gwaranta:

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub - adres Serwisu Gwaranta listem poleconym: DZIEDZIC

Paweł Dziedzic, Rozgarty ul. Piaskowa 10, 87-134 Zławieś Wielka dodatkowo zalecane jest

poinformowanie Gwaranta telefonicznie po dokonanym zgłoszeniu na numer tel.:

+48 501 930 535

? Wraz ze zgłoszeniem wady lub uszkodzenia należy przedłożyć Gwarantowi dokument

potwierdzający dokonanie zakupu Urządzenia u Gwaranta.

? Gwarant przystąpi do rozpoznawania zgłoszenia po przedłożeniu kompletnych dokumentów

wskazanych w ww i dostarczenia Urządzenia do Gwaranta lub umożliwienia jego zbadania

przez Serwis Gwaranta u Kupującego ? zależnie od wskazań Gwaranta. Gwarant może żądać

przed przystąpieniem do rozpoznawania zgłoszenia wady lub uszkodzenia lub przed

dokonaniem naprawy okazania przez Kupującego Karty Gwarancyjnej.

? Gwarant poinformuje Kupującego w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady lub

uszkodzenia i udostępnienia Urządzenia Serwisowi Gwaranta, o przyjęciu zgłoszenia wady lub

uszkodzenia albo odmowie jego przyjęcia w formie elektronicznej na adres e-mail podany

przez Kupującego w zgłoszeniu.

? Naprawa Urządzenia w ramach Gwarancji odbywa się w miejscu położenia Urządzenia lub w

siedzibie Gwaranta. Miejsce wykonania naprawy wskazuje każdorazowo Gwarant. W

przypadku dostarczenia Urządzenia do siedziby Gwaranta w celu wykonania naprawy w

ramach Gwarancji, Urządzenie jest dostarczane, a następnie zwracane do Kupującego na

koszt i ryzyko Kupującego, który zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć Urządzenie na

czas jego transportu. Gwarant dokłada starań, aby usunąć zgłoszone i uznane przez Gwaranta

wady lub uszkodzenia Urządzenia w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia wady lub uszkodzenia

przez Kupującego i udostępnienia Urządzenia Serwisowi Gwaranta (tj. dostarczenia

Urządzenia do Gwaranta lub umożliwienia jego zbadania przez Serwis Gwaranta u

Kupującego ? zależnie od wskazań Gwaranta). W przypadku, w którym naprawa Urządzenia

w terminie wskazanym w poprzednim zdaniu okaże się niemożliwa z przyczyn

technologicznych lub ze względu na konieczność sprowadzenia części lub materiałów

niezbędnych do naprawy Urządzenia, Gwarant zastrzega możliwość przedłużenia wyżej

wskazanego terminu ? o czym Gwarant powiadomi Kupującego.

? Serwis Gwaranta wykonuje czynności w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z

wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

5. Postanowienia dodatkowe i końcowe

? Gwarant w związku z udzieloną Gwarancją nie ponosi odpowiedzialności z tytułu

poniesionych ewentualnie przez Kupującego kosztów lub utraty korzyści wynikających lub

związanych ze stwierdzoną wadą lub uszkodzeniem Urządzenia.

? Kupujący zobowiązany jest do archiwizowania we własnym zakresie danych, które mogą być

zapisywane lub gromadzone w Urządzeniu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę

danych w trakcie korzystania z Urządzenia przez Kupującego, bez względu na przyczynę ich

utraty.

? Wykonanie przez Gwaranta naprawy Urządzenia w ramach Gwarancji nie skutkuje

przedłużeniem okresu obowiązywania Gwarancji.

? Podstawą do dokonywania zgłoszeń w ramach Gwarancji jest wypełniona i podpisana

oryginalna Karta Gwarancyjna.

? Jakiekolwiek zmiany w treści niniejszej Karty Gwarancyjnej powodują utratę Gwarancji, chyba

że zmiany w treści Gwarancji wprowadził Gwarant i są one opatrzone jego podpisem.

? Gwarant nie wydaje duplikatów niniejszej Karty Gwarancyjnej w przypadku jej utraty lub

uszkodzenia przez Kupującego.

? Kupujący niniejszym oświadcza, że:

1) przedstawiono mu zasady użytkowania Urządzenia,

2) zbadał stan Urządzenia i nie zgłasza z tego tytułu żadnych zastrzeżeń,

3) zapoznał się z niniejszą Kartą Gwarancyjną i akceptuje jej postanowienia.

projekt i wykonanie Pollyart